Naudojame slapukus, kad pagerinti vartotojų patirtį svetainėje. Siekdami laikytis naujosios e. privatumo direktyvos, turime paprašyti jūsų sutikimo nustatyti slapukus. Sužinoti daugiau.
Jūratės Gulbinienės įmonė jau 30 metų gamina natūralius, aukštos kokybės konditerinius gaminius: tortus, pyragus, šakočius, skruzdėlynus, šimtalapius, pyragaičius, sausainius, keksiukus, meduoliukus ir kitus skanėstus.
Prekyba įmonės gaminama produkcija yra vykdoma fizinėse parduotuvėse ir internetu, tačiau plėtros galimybes itin stipriai riboja tai, jog įmonėje yra naudojama elektroninė parduotuvė, veikianti ant jau daugiau nei metus nebepalaikomos elektroninės komercijos platformos, dėl ko susiduriama su el. parduotuvės saugumo bei riboto funkcionalumo problema. Siekiant plėtoti klientų savitarną ir didinti pardavimo proceso efektyvumą, įmonei iškilo būtinybė įdiegti funkcionalesnį sprendimą, galintį užtikrinti geresnę apsipirkimo patirtį ir taip pritraukti naujus klientus.
Nuo 2022 metų kovo mėnesio Jūratės Gulbinienės įmonė pradėjo įgyvendinti projektą, kurio tikslas – informacinių technologijų verslo sandoriams valdyti elektroniniu būdu diegimas, siekiant padidinti pajamų augimą. Projektas yra finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo, kaip Europos Sąjungos atsako į COVID-19 pandemiją priemonė. Įgyvendinamo projekto vertė – 66 700,00 eurų, o jam skirtas Europos regioninės plėtros fondo finansavimas – 50 000,00 Eur.
Projekto įgyvendinimo metu įmonėje bus kuriami šiuolaikinėmis informacinėmis technologijomis paremti klientų savitarnos sprendimai, įdiegiant itin funkcionalią el. parduotuvę, kurioje bus galima įsigyti įmonės gaminamą produkciją, ją užsakant bei apmokėjimą atliekant internetu. Be to, projekto metu sukurtas klientų savitarnos sprendimas bus integruojamas su įmonės išteklių valdymo sistema, taip padidinant internetinių pardavimų proceso efektyvumą.
Įdiegtas klientų savitarnos sprendimas sudarys sąlygas įmonės klientams visapusiškai užpildyti užsakymą ir jį pateikti bei apmokėti. Šiuolaikiškas sprendimas su visa eile papildomų funkcionalumų ženkliai suefektyvins pardavimo procesą, kas paskatins įmonės gaminamos produkcijos pardavimo pajamų augimą.
Numatoma projekto įgyvendinimo trukmė – 12 mėnesių.